Op zaterdag 24 maart is Randy (die de leiding van de St. Hand garage heeft) met spoed vertrokken naar de dokterspost omdat hij een versnelde en later onregelmatige hartslag had. De vriend die hem bracht heeft hem een korte tijd later meteen mee genomen naar het ziekenhuis in Rotterdam waar hij naar toe verwezen werd.

Na een hart filmpje en diverse onderzoeken was de uitslag 95% OK. Toch is er besloten een 2e bloed onderzoek te doen uit veiligheid. Later die middag is Randy weer naar huis gekomen en meteen weer verder gegaan met het verzorgen van Oma en het werken bij Stichting Hand. De zorg voor Oma stopt nu eenmaal niet.

Toch heeft dit hem tijdens de onderzoeken tijd gegeven om stil te zitten en na te denken. Het besef dat er onder leiding van God dingen in zijn leven moeten veranderen is meer dan duidelijk geworden. Het is het begin van een traject met God om op zoek te gaan naar wat er moet veranderen en hoe.

Het intensief verzorgen van Oma, samen met Ruth, Steve, de thuiszorg en diverse vrienden en vrijwilligers uit het dorp heeft ook voor Randy de nodige energie gekost. Lange dagen met weinig slaap terwijl het werk op volle snelheid door gaat is niet eenvoudig. Ook het vertrek van Doug als vaste monteur heeft een groot verschil gemaakt voor Randy.

Er komen voor Randy nog meer vervolg onderzoeken. En het gesprek of Oma naar een verzorgingstehuis zal moeten is nu meer dan actueel. Wilt u met ons mee bidden voor wijsheid en inzicht om hier de goede keuzes in te maken. Het zal ook afhangen van hoe snel er een plek voor Oma is in een verzorgingstehuis.