Onze God houdt van verrassingen.

Wie had dit  plan kunnen bedenken? Steve (die meer dan 50 jaar de leiding van Stichting Hand heeft gehad) reist af naar Engeland, ontmoet een lieve, mooie vrouw en wordt verliefd ….

om vervolgens met haar te trouwen en in Engeland, zijn geboorte land, te gaan wonen . Helen, een vrouw naar Gods hart en ook die van Steve.

Trouwtaart voor iedereen

Wij allen bij Stichting Hand hebben dit proces van dichtbij mee mogen maken en u kunt u wel voorstellen hoe blij en dankbaar wij zijn voor wat God in hun levens heeft gedaan.

Oma kon ook komen naar de receptie

Na de officiële bruiloft  in Engeland  en de daaropvolgende huwelijksreis in Normandië konden wij hen eindelijk in Nederland feliciteren met een mooie receptie in Oud-Beijerland en een inzegening in Steve zijn thuisgemeente op de zondag!

Toespraak van Steve

Bij de receptie hebben wij met zo’n 150 mensen mogen stil staan bij Gods liefde en voorzienigheid voor zijn kinderen en ook, met gemengde gevoelens, afscheid kunnen nemen van Steve. Wij zijn heel blij voor hem maar zullen hem missen!

Met Engeland als thuisbasis, zal Steve Stichting Hand blijven promoten, want het delen uit Gods woord en praten over Stichting Hand is iets wat gewoon naar boven komt borrelen!

Veel mensen kwamen naar de receptie