Computers voor zendelingen

werkende apparatuur. Alle systemen zijn schoongemaakt en nagekeken en opnieuw geïnstalleerd met legale software in de taal van het land waar de computer naar toe gaat.Computer Stock

Met een aantal mensen werken we in de computer afdeling aan het gebruiksklaar maken van computerapparatuur, zoals PC’s, printers, servers, netwerk apparatuur en dergelijke. Na uitvoerige testen stellen we deze apparatuur beschikbaar aan zendelingen en zendingsorganisaties.

Als stichting krijgen we regelmatig computerapparatuur aangeboden. Al deze apparatuur wordt grondig schoongemaakt en getest. Testen is erg belangrijk omdat we willen voorkomen dat er apparatuur verzonden wordt die bij aankomst op de bestemming niet goed blijkt te werken.

Computers worden voorzien van door Stichting Hand mensen ontwikkelde software waarmee we bestaande informatie van de harddisk kunnen verwijderen en waarmee we de PC uitvoerig kunnen testen.

MicrosoftRefurbisherAfhankelijk van de wensen van de aanvrager wordt de apparatuur gereed gemaakt en voorzien van legale software. We zijn geregistreerd als “Microsoft Certified Refurbisher”. Dit betekent dat we computers voor mensen / organisaties waarvan de activiteiten overeenkomen met de voorwaarde van Microsoft tegen zeer geringe kosten kunnen voorzien van legale Windows en/of Office software.

Voor het aanvragen van computerapparatuur kunt u een email sturen naar computers@stichtinghand.nl  waarin u uitlegt wat u precies nodig hebt. Als u computers nodig heeft in het buitenland wilt u dan alvast uitzoeken wat de regels zijn om deze apparatuur in dat land in te voeren en welke kosten daarmee gemoeid zijn.

Mocht u vragen hebben, schroom dan niet een email te sturen aan computers@stichtinghand.nl Met een grote groep mensen werken we aan computers voor zendelingen. Het doel is iedereen te voorzien van goed werkende apparatuur. Alle systemen zijn schoongemaakt en nagekeken en opnieuw geïnstalleerd met legale software in de taal van het land waar de computer naar toe gaat.