Vacatures

Stichting Hand is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een
begrip binnen de zendingswereld. Steeds meer organisaties en
zendelingen vinden hun weg naar de stichting.

Stichting Hand is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een begrip binnen de zendingswereld. Steeds meer organisaties en zendelingen vinden hun weg naar de stichting.

Een aantal ingrijpende verbouwingen heeft er voor gezorgd dat er meer ruimte is om deze mensen te dienen met de groeiende vraag naar praktische hulp. Zo is er meer ruimte gecreëerd in de garage en een extra brug geplaatst om nog beter en efficiënter ons wagenpark te onderhouden en de leenauto’s op de weg te houden. Ook de computerafdeling heeft een ruime plek gekregen om aan de groeiende vraag naar computers te voldoen. Er wordt dus ook continu gewerkt aan de ruimte waarin wij onze taak uitvoeren. Dit zodat wij het werk beter en efficiënter kunnen doen. De vraag naar hulp groeit maar daarvoor hebben wij ook betrokken werkers nodig!!!

Wij zijn op zoek naar:

• Al dan niet gekwalificeerde monteurs
  • Timmerlui
  • Elektro en electronica monteurs/experts
  • Computer programmeurs/experts
  • Allround werkers
  • Kantoor personeel

Wij bieden jou:

• een vernieuwde werkplek
  • professioneel gereedschap en materiaal
  • een prettige werksfeer
  • heerlijke maaltijden
  • een goed begin van de dag met bijbelstudie, gebed en aanbidding.
  • Spreekt jou dit aan en denk je dat God jouw op deze plek wil gaan gebruiken om Hem te dienen twijfel dan niet en neem vandaag nog contact op met Stichting Hand. Tel: 078 674 1509